/>

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Pechowo

Nadal jestem bez komputera. Niestety mam ostatnio pecha nie dość ze mój komp padł totalnie, porzyczony też padł to jeszcze nowy super ekstra przesłany miał popsutom matrycę dziś go odesłałam. Cały czas spędzamy aktywnie czas. Dzień Dziecka był cudowny kilka fotek może mi się uda wkleić zachwilke. Wycieczka rowerowa, dzień Mamy opinie o produktach Miałam napisać informacje na temat firmy tesa niestety bez kompika to nie uda się więc chwila cierpliwości; póki nie mam sprzętu jestem zawieszona z dwoma współpracami co mnie potwornie irytuje mam nadzieje że wkrótce dotrze do mnie nowy sprzęt i będę znów blogować. Na razie wieczorami czytam książki (nadrabiam zaległości)
 zdjęcia z dzisiejszego dnia






Najbardziej mnie cieszy ze chlopaki zdrowe są 

3 komentarze:

Zwyczajna mama pisze...

wracaj szybko ;)

Bubble butt pisze...

U Was w sumie zawsze aktywnie :) I tak trzymać :)

Wracaj szybko i żeby komputerowy pech już się skończył ;)

Rivulet pisze...

Nasz też padł i tylko z doskoku piszę. Super zdjęcia chłopców! Pozdrawiam ciepło :)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon