/>

wtorek, 15 października 2013

Olguska się odchamia

Przypadkowo moja sąsiadka zapukała i zapytała czy nie chce biletu a operę i operetkę pt „ Od Straussa do Warsa” bo ona już ją widziała.  Jasne że chce a że właśnie jechałam do Rodziców na obiad tuż po kościele od razu się zgodziłam gdyż lubię takie występy a dawno mnie nie było na jakichkolwiek występach. Miałam w zabrać ze sobą Mateuszka niestety zasnął u babci i nie budziłam go. Byłam sama i było mi cudnie szczególnie kiedy słyszałam wysokie dźwięki i głos Bartosza Kuczyk, Olga Gładysz, Daniel Kustosik i Anna Bajerska-Witczak. Niezapomniane cudowne chwile…
Dzieci ten czas wybawiły się z Dziadkami szczególnie Areczek bo Mateuszek dosyć długo spał (jak to On potrafi)





5 komentarze:

Rivulet pisze...

I słusznie, dbaj o siebie ;)

Margolkowa Mama pisze...

super! ;)))

Tata pisze blog pisze...

Czasem trzeba :))))

Zwyczajna mama pisze...

ale masz fajną sąsiadkę, tak o Tobie pomyślała :)

Unknown pisze...

Ostatnio na operze byłam, za czasów ciąży. Niestety są one dość późno...

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon