/>

piątek, 23 sierpnia 2013

Wielkimi krokami



w przygotowaniu kotlety patisonowe
Zbliża się roczek Arkadiuszka. Już część rzeczy mam zamówioną jak tort czy prezent dla Arkadiuszka, Mateuszka prezent już jest. Zastanawiam się co podać gościom do jedzenia myślałam o frytkach z patisona jak znajdę owo warzywo bo ostatnio wyszły nam boskie. Oczywiście pomoc Mateusza była. 



widzę Cię
frytki z patisona przed usmażeniem


frytki po usmażeniu pyszności
Na pewno zrobię banany w czekoladzie. Będą chipsy paluszki Alen prócz tego chce jeszcze coś zrobić ekstra. Nie wiem czy coś na ciepło czy na zimno. Może Wy mi pomożecie?
zabawa wszystkimi małymi pojazdami









Nie będzie nas dużo bo jakieś 4 osoby dorosłe może 5 i dwójka dzieci. Po doświadczeniach z Roczku Mateuszka już się nie ciskam by jego rodzina była zresztą Męża nie będzie wiec i tak by nie przyjechali. Robie w domu imprezkę oczywiście mieszkanko będzie ozdobione
sam wchodzę





















A tuż przed roczkiem Mateuszek będzie miał ważne dwa dni. Spotkanie integracyjne w przedszkolu.  Pisząc szczerze mam stresa ponieważ Mateuszek dostał się tylko dzięki temu że mąż rozmawiał z Prezydentem miasta i jest jako 29 na liście boje się że nie będzie równo traktowany bo już na wstępie panie powiedziały że reklamacji ode mnie nie chcą słyszeć. Cokolwiek to miało znaczyć nie było miłe wręcz dla mnie dziwne. Mam jednak nadzieje że wszystko się ułoży
Mamo teraz łap mnie

zabawa z chłopcem
W zakładce moja współpraca pojawiła się nowość:


Z nimi będę testowała szampon przeciwłupieżowy jestem ciekawa czekam właśnie na paczuszkę.

4 komentarze:

Mama Zuzi i Zosi pisze...

Banany w czekoladzie!!! Mniam:D

Natalia - Filcowa Chatka pisze...

Nie jadłam nigdy frytek z patisonów ;) rosną u mnie w ogródku ale zawsze pakuję je do słoików. Na pewno wypróbuję przepis :) ja między innymi będę robić rogaliki z kapustą i pieczarkami. A może coś w tym stylu http://www.mojeciuchy.pl/artykul/35967/Mini_pizze_z_ciasta_francuskiego_.html ? Robiłam kiedyś podobne tylko z warzywami - pyszzzzzne :)

Malw pisze...

Jak ten czas leci.. udanej imprezki;)

Unknown pisze...

bardzo jestem ciekawa recenzji szamponu

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon