/>

wtorek, 2 lipca 2013

Pakowanie

 Tatuś jest z nami już pięć dni. Niestety Mateuszek się przeziębił i od czwartku jest w domku. Ma okropny kaszel i nic więcej.  Aruś się trzymał do czasu wczoraj tak go okropnie zaczął męczyć kaszelek że poszliśmy do lekarza. Dostał inhalacje takie jak Mati tylko że zmniejszona dawka. Mam nadzieje że choć troszkę mu się polepszy bo w środę wybywamy z mojego miasta. Och jak dobrze wyrwę się z tych codziennych widoków tych samych ulic, chodzenia ciągle w te same miejsca
  pozwiedzamy coś zapewne wiec od 3.07 nie będzie nas aż do 15.07 plan podróży myślę że jest dobry ponieważ zaczniemy od odwiedzenia Babci Bożenki i kuzynostwa Mateuszkowego i Arkadiuszkowego. W poniedziałek pojedziemy do Częstochowy chce podziękować Bogu za to że Aruś wyszedł ze swojej niepełnosprawności.   I tam zostaniemy dwa dni a stamtąd do krynicy zdrój Znalazłam ciekawą ofertę na gufik.pl. Z stamtąd znów do Babci. By podróż tak bardzo naszych synków nie zmęczyła.




 Nie mam czasu na kompa od kiedy mąż jest w domu zawsze coś tam robimy. Wieczorem kiedy chłopaki śpią siedzimy w kuchni i rozmawiamy. Spokojny jest teraz czas ja mam więcej czasu na czytanie i odpoczynek.  

  także do usłyszenia i napisania po 15 
wszystkim życzę wesołych i spokojnych WAKACJI 

8 komentarze:

RóżaQ pisze...

Ja Tobie również życzę wesołego urlopu i zasłużonego odpoczynku:)

Bubble butt pisze...

Udanego wypoczynku :)

Super fotel na pierwszym zdjęciu :)

BONA pisze...

no nareszcie troszkę chyba odpoczniesz:) udanego urlopu Wam życzę:)buziaki

Rivulet pisze...

Dobrej podróży!!! Odpocznijcie tam :)

Zwyczajna mama pisze...

udanego wyjazdu ;) i zdrówka dla wszystkich!

esperanza pisze...

Bawcie się dobrze, odpoczywajcie, korzystajcie:)) Pozdrawiamy z gorącej Wawy
P.S.
Też intensywnie myslę jak by nas stąd wyrwać choć na troszkę;))

Margolkowa Mama pisze...

Wypoczywajcie;**

Kręcona... pisze...

bawcie się dobrze Kochani:****

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon