/>

wtorek, 4 czerwca 2013

Dziś pytania dziś odpowiedzi



  1. Co najbardziej poprawia Ci humor? Zjedzenie kilku kkostek czekolady, patrzenie na swoje roześmiane dzieci
  2. Co dziś dla siebie zrobiłeś/zrobiłaś, by poczuć się lepiej?  Zapisałam Matiego do Biblioteki już sama obecność w tym miejscu poprawiła mi nastrój
  3. Z jakim bohaterem/bohaterką się utożsamiałeś(aś) w dzieciństwie i czy zostało Ci to do dzisiaj? :) Wiele książek czytałam i zawsze utożsamiałam się z bohaterkami. W obecnym czasie nie czytałam takiej książki by z jakimiś bohaterami się utożsamiać
  4. Smak lata to... Borówki jedzone prosto z krzaczka
  5. Twoje najmilsze wspomnienie? Każda chwila spędzona z moim Dziadkiem
  6. Gdzie pojechałbyś/pojechałabyś w podróż marzeń? Do Indii
  7. Twoje ulubione lody to..   Magnum
  8. Kawa, herbata, czy kakao? Herbata  czasem kakao
  9. Książka i (lub) film, które zmieniły Twoje życie... Telefon zaufania Stanisława Platówna
  10. Wolisz odpoczywać w domu czy podróżować? Lubie zacisze domowe ale kiedy długo w nim siedzę marzy mi się podróż choćby do miasta położonego o 20km.
  11. Czy dopuszczasz myśl, że Bóg przytula Cię, gdy jest Ci źle i kocha Cię właśnie takiego, jaki jesteś, ze wszystkimi słabościami? :)   Wiem że tak jest wiem że kiedy jest mi bardzo źle On niesie mnie na swoich rękach… wiem że mnie kocha a ja ciągle go zawodzę…. kiedyś potrafiłam odwzajemnić to uczucie żyłam pełnia Boga byłam gorąca teraz można by rzec że ze mnie zimny głaz




 wytypowani
1. dom z kamienia
2. zwyczajna mama
3. farma żony
4. Lenka-niki
5. moja mała bee
6. mama 48h na dobe
7. matka jest tylko jedna
8. mama i żoną być
9. blanka i jej mama
10. słodko gorzka ja
11. blog szczęśliwej mamuśki




Moje pytania
  1. Co będziesz wspominała kiedy będziesz już podeszłym wieku
  2. Komu ze swojego otoczenia możesz tak naprawdę zaufać?
  3. Kto Ciebie najbardziej inspiruje
  4. Co sprawiło Ci dzisiaj radość
  5. Twój ostatni sen
  6. Czego się najbardziej boisz
  7. Za czym tęsknisz
  8. Twoja pierwsza notka na blogu
  9. Co teraz czytasz
  10. Czego najbardziej nie lubisz ludziach
  11. Czy czytasz biblię

10 komentarze:

Zaczarowane Pudełko pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Zaczarowane Pudełko pisze...

Ale super pytania ułożyłaś.
Z kilkoma twoimi odpowiedziami też bym sie zgodziła a kakao to już nie pamiętam kiedy piłam...wspomienie dzieciństwa;)

esperanza pisze...

Wracam powoli-chyba:)) Przynajmniej się postaram:))
Pozdrawiam Cię Oluś

Bubble butt pisze...

Dziękuję za nominację :) Dzisiaj odpowiem na Twoje pytania :)

Rivulet pisze...

Super ułożyłaś pytania :)
I dzięki za odpowiedzi. Zwłaszcza wspomnienie o dziadku mnie wzruszyło, też mam podobne z wczesnego dzieciństwa...
Co do głazu, to jak byś się nie czuła, Bóg Cię przytula i tak, nie smuć się :*
Zapraszam do siebie, bo dziś nasz ważny dzień!

Zwyczajna mama pisze...

dzięki za nominację :) odpowiem w najbliższym czasie, ale już nie dzisiaj ;)

Zwyczajna mama pisze...

;)

BONA pisze...

ciekawe pytania ułożyłaś:) szkoda że ja nie mogę na nie odpowiedzieć:(

Paulina pisze...

wiesz mnie tez pociesza czekolada i tak samo mam zaufanie do Boga i wiem ze jest przy mnie kiedy jest mi zle

Zwyczajna mama pisze...

witaj postaram się dziś odpowiedzieć na Twoje pytania :D

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon