/>

środa, 29 maja 2013

Nowe umiejętności

Zaczniemy od tej najmniejszej latorośli czyli Arusia jego nowa umiejętność to klaskanie.

Dosłownie widziałam jak Aruś najpierw niezgrabnie coś próbował zaklaskać pochwaliłam go i widziałam że zachęcony radością mamy podjął próby i na moich oczach dosłownie zaczął klaskać jejku ile radości Mamie sprawiła ta synkową umiejętność
Za to Mateuszek potrafi sam się ubrać spodnie bluzka. Z rozbieraniem nie miał problemu ale teraz pięknie się nauczył ubierać oczywiście kiedy są ciaśniejsze rzeczy trzeba  mu pomóc jestem dumna z moich synków.






 Wczoraj była brzydka pogoda więc postanowiłam pójść z dziećmi do fiku miku Oczywiście był to pierwszy raz Areczka Mat również nabył jako starszy nowych umiejętności.







 A dziś byliśmy na festynie rodzinnym na nowo otwartym placu wolności.













3 komentarze:

Unknown pisze...

every time i visit here is always happy. thank you for sharing with this interesting post. hopefully benefit. sign of peace

Rivulet pisze...

Brawo dla chłopaków :D
A co do moich to niestety jak kładę ich spać później, to nawet wcześniej wstają, próbowałam ;) Także kwestia słonka, w zimie sypiają dłużej.

BONA pisze...

super chłopaki:)fajne fotki:)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon