/>

piątek, 5 kwietnia 2013

Niespodziewana paczka


Przyszła jeszcze przed świętami nie powiem zaskoczyło mnie kiedy przeczytałam że to od portalu prekursorki.pl

 dostałam milka crisperllo by zdegustować i wyrazić opinie.
Jak tylko wróciłam w środę z samoobrony od razu paczuszkę niespodziankę otworzyłam i ujrzałam


 Drugie opakowanie było takie samo tylko że z czekoladowym kremem niestety zdjęcia nie mam ponieważ opakowanie poszło do Dziadków.

Od razu podzieliłam się z Dziadkami  A największym degustatorem okazał się mój synek Mateuszek. Oj bardzo mu smakowały. obydwa smaki. 
Pralinki są smaczne.. choć mogły by być mniej słodkie i to o dziwo słodsze są waniliowe niż czekoladowe. Każda zapakowana oddzielnie więc można je potraktować jak cukierka i np. dziecięciu dać dwie jedna do kieszonki i nie kusi…

7 komentarze:

nie tylko moimi oczami pisze...

a wiesz że nie jadłam takowych może kiedy kupie ale obecnie słodyczom mówię nie

nie tylko moimi oczami pisze...

u nas w przedszkolu spią tylko 3latki a to dziecko które nie spi nie zmuszają ma nie przeszkadzać mój starszy jak poszedł nie spał tylko siedział na leżaczku

no u Adasia spanie może powrócić jeszcze jak porządnie się ułazi

Mama Zuzi i Zosi pisze...

fajna niespodziewajka:) nigdy nie jadłam ale ostatnio jakoś mnie nie ciągnie do słodyczy:)

Zwyczajna mama pisze...

ta w kieszonce, to dopiero kusi ;)

Asia pisze...

Mnaim, sama bym przetestowala :P

Kamila DE pisze...

Nie jadłam, koniecznie musze spróbować:) pozdrawiam i zapraszam na rocznicowe candy!

Margolkowa Mama pisze...

A ja jadłam i przepyszne to cudeńko tylko cena mniej dobra;p

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon