/>

czwartek, 7 marca 2013

Rzecz ma się o łyżeczce

Jak wiemy początki karmienia polegają na podawaniu dzieciom papek w pierwszym etapie rozszerzania diety. Ja Arkadiuszkowi zaczęłam nowości podawać  po 4 miesiącu. Zaczynając oczywiście od samej marchewki. Obecnie je papki z mięskiem kurczaczkiem, indyczkiem
Miałam jedną łyżeczkę babyono z super kompletu na podróż. Wiec postawiłam zadziałać i w ramach współpracy otrzymałam łyżeczkę od firmy akuku. Do wypróbowania mam jeszcze butelkę (ale nie wiem kiedy to nastąpi gdyż mój syneczek jak na razie mlesio 150ml. Pije na 2-3 razy i zamiast wypić i się pobawić to on pije 30 lub 90 przerwa jakieś 30 min potem z butelki pije resztę.) i gryzak obecnie namiętnie testowany.
  Kaszkę i papki jada pięknie w całości podawane łyżeczkom.
Jak ważna jest odpowiednia łyżeczka nie muszę chyba pisać. A jakie powinna mieć atuty otóż powinna być w miarę miękka ale nie wyginająca się najlepiej silikonowa lub plastikowa gdy łyżeczka jest zbyt miękka źle się zgarnia z buźki maluszka to co czasami dziecku wyleci z buźki.
I właśnie  łyżeczka akuku jest taka. Fajny kształt, kolor, silikonowa jednak zbyt miękka przy samej czarze zupnej. Kiedy chcę się zgarnąć nadmiar jedzenia zamiast zgarniania rozsmarowujemy dziecku na większej powierzchni buzi owo jedzonko. Dziecię przez to jest mocno umorusane podawanym daniem a przecież chodzi o to b y dziecko zjadło jak najwięcej. jak dla mnie łyżeczka babyono wygrywała tą rundę łyżeczka akuku wylądowała w szafce do czasu az Arkadiuszek nie będzie uczył się jeść samodzielnie lyżeczką
A wy jakimi łyżeczkami karmicie swoje maleństwa? Jakie są wasze doświadczenia?

gotowy do testowania

łyżeczka akuku
efekt testu buzia po oczyszczeniu łyżeczką


łyżeczka babyono


buzka oczyszczona łyżeczka babyono

2 komentarze:

Rivulet pisze...

Śliczny buziaczek :) Ale już duży jest :) Ja w sumie dostałam łyżeczki pocztą od firm typu Hipp czy Bobovita w ramach paczek reklamowych ;) I używałam dopóki się nie przerzuciłam na zwykłe, dość szybko zresztą, bo się Rafałkowi podobały. Pozdrawiam ciepło całą rodzinkę :)

Margolkowa Mama pisze...

Ale on już poważnie wyglada!;)) takie łyżeczki to sa fajne tylko na chwilę, bo ja też szybko zaczęłam używać normalnych ;))

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon