/>

poniedziałek, 4 lutego 2019

Przedszkolny bal karnawałowy

 W tym roku chłopaki zapragnęli  by na dzień Dziadka i Babci byli Dziadkowie ze Świnoujścia. Bardzo za nimi tęsknili i nie mogli się doczekać by się z nimi spotkać. Zaproponowałam im by wysłali zaproszenia do Dziadków może uda się że przyjadą. Udało się zgodzili się przyjechać.
 Oczywiście w przedszkolu odbył się bal karnawałowy. Już od samego wejścia było widać że w przedszkolu jest inaczej niż zawsze.
Szymonek od razu chciał być Spider-Manem. Z tym strojem będzie mi się kojarzyła moja wtopa a mianowicie:
poszłam do sklepu i zobaczyłam strój spider mana no pomyślałam nie będę musiałam wypożyczać stroju.  Zadowolona wróciłam do domu i z niecierpliwością czekałam aż pokażę go Szymonkowi.  Pokazałem mu i niestety nie był zadowolony stwierdził że to nie ten strój. Dziwiłam się no ja to nie ten Kiedy go zobaczył Mateusz uświadomił mnie że to strój supermana  a nie spider mama. No tak moja wtopa . jak mogłam tak się pomylić?. No nic trzeba było wypożyczyć.
Znów Arkadiusz w ogóle nie chciał iść na bal bo nie miał pomysłu za co by się przebrać. Poszliśmy do wypożyczalni i udało się znaleźć strój. Arkadiusz został wojskowym. I szczerze na balu zrobił furorę. Bal karnawałowy był udany chłopaki się wybawili. Dodatkową imprezą były urodziny przedszkola. To był bardzo intensywny dzień.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon