/>

poniedziałek, 19 lutego 2018

jujuka kubki dające radość

Jakiś czas temu przyszła do nas dosyć sporo paczuszka która miała w sobie super niespodzianki codziennego użytku.

Kubki bo o nich mowa dostaliśmy od Jujuka

firma super trzech dziewczyn z głowami pełnymi pomysłów.  Tak oryginalnych kubków nigdy nie widziałam. Radosne romantyczne z humorem. Kiedy zobaczyłam kubek dla mnie od razu się ucieszyłam poprawił mi humor i nastrój...
Chłopaki od razu bez zbędnych kłótni powybierali sobie kubki. I wiecie co nie ma dnia by ich nie używali. Dla mnie to najlepsza rekomendacja.
Szymek wybrał kubek majsterkowicza
Mateusz kubek piłkarski
Arkadiusz Najlepszego syna
a Tata ze względu na bycie wojskowym dostał kubek z żołnierzem. Tekst idealnie pasuje do naszego taty.
Kochani i najważniejsze można śmiało wkładać je do zmywarki. Nic się z nimi nie dzieje. Obrazek trzyma się idealnie. Kubek na lata radości i do poprawy humoru.
Wpadli do nas dziadkowie ze Świnoujścia na prośbę męża przyjechali na ferie by on mógł zająć się naszym domkiem a górze. Zbliżał się ważny dzień dla moich Rodziców ich Rocznica ślubu a że mało było czasu pomyślałam o tych kubkach bo widziałam że rodzicom bardzo się spodobały. Poszłam za ciosem napisałam do dziewczyn na. Dziewczyny są naprawdę niesamowite. Szybciutko dogadałyśmy szczegóły i powstały kubki dla moich rodziców na 37 rocznice ślubu. Jeśli nie macie pomysłu na prezent naprawdę Warto zajrzeć na stronę










0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon