/>

sobota, 20 maja 2017

Skarbiec cudów w życiu przyjaciół - K. Kingsbury

Pamiętacie książki  balsam dla duszy? to książki opowiadające o przyjaźni z Bogiem o jego działaniu w naszym życiu które wspierają w różnych sytuacjach i podnoszą na duchu.
Dzięki wydawnictwu Szaron mogłam przypomnieć sobie tamte zbiory opowiadań.



Skarbiec cudów w życiu przyjaciół to książka dzięki której mogłam na nowo przypomnieć sobie jak w codziennym życiu dzieła Bóg Jak na naszej drodze stawia nam Anioły w postaci ludzi.. a czasami jak Działa poprzez naszych przyjaciół... Piękne historie które wzruszały i poruszyły serce. Dzięki którym zrozumiałam jak ważna jest przyjaźń w naszym życiu... ta książka spowodowała że zastanowiłam się czy mam przyjaciół... czy jest w tym mieście osoba którą mogłabym nazwać przyjaciółką I stwierdzam że jest taka osoba nawet trzy które mnie bardzo wspierają. to mama Nikosia z chłopaków treningu Marta mama Dominiki i Kacperka na którą zawsze mogę liczyć a ona na mnie.  Podrzucić dzieciaczki kiedy niania nie może bez problemu zawsze przygarnie moje szkrabki. I Mama Szymona i Zuzi.
Za to Mama Nikosia to przyjaciółka taka duchowa... mega mi pomogła i bardzo wspiera za co jestem jej wdzięczna. moja duchowa sfera życia była i jest bardzo ważna a z R mogę zawsze porozmawiać bez skrępowania o tych sprawach. Jej piękna relacja z Bogiem ubogaca moją duszę a ciepło z jej głosu koi każdą złość na różne sytuacje życiowe. Fajnie mieć wsparcie a jeszcze fajniej mieć świadomość że to Bóg zsyła nam odpowiednich przyjaciół.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon