/>

sobota, 22 kwietnia 2017

Ilustrowane Modlitwy dla Dzieci

Dzięki platformie reachablogger w której jestem od niedawna udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem PAULINIANUM
Ilustrowane modlitwy dla dzieci to jedna z pozycji którą dostałam od Nich. Jest to wydawnictwo Zakonu Paulinów z Jasnej Góry.  Ta książeczka to perełka do uczenia dzieci modlitwy naprawdę pięknie wydana. Nadaje się według mnie nawet na prezent.
Moje chłopaki z zaciekawieniem oglądają obrazki a Dzięki nim łatwiej im zrozumieć i nauczyć się modlitwy takiej jak Ojcze nasz czy  10 przykazań. W łatwy sposób po przez zmysł wzroku dziecko może zrozumieć samą treść trudnych do zrozumienia sformułowań które są w samych modlitwach.
Starszaczek chętnie czyta więc walory naukowe też ma. Zresztą sami zobaczcie kilka stron.









0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon