/>

środa, 22 marca 2017

spacer z sentymentem

Chciałabym jeszcze powrócić do ferii tak wiem że już wiosna ale ten spacer to kolejne wspomnienia.  ostatnio jakoś mnie tak wzięło na wspominanie


 Jak wiadomo Świnoujście leży na dwóch wyspach Wolin i Uznam Na Uznamie jest Świnoujście na Wolinie dzielnica Warszów
Do liceum chodziłam na drugą stronę (warszów) codziennie przepływałam promem dwa razy rano i po zajęciach. Bywały takie dni kiedy przepływało się cztery razy...ta druga strona była dla mnie bezpieczna... bez znajomych i oczu patrzących na mnie... tam wiele się zmieniło nie zmieniła się jednak droga którą codziennie chodziłam. Liceum wspominam całkiem miło pomimo rożnych moich "durnych " zachowań. Tu nauczyłam się wielu nowych rzeczy niekoniecznie tych dobrych... ale było też dużo fajnych chwil...  ten spacer to wiele wspomnień.








0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon