/>

piątek, 17 lutego 2017

Optima Cardio potas +

Ostatnio przyszła do mnie paczuszka z streetcom do testowania.


Paczuszka mnie miło zaskoczyła Pudełko skromne ale od razu widać co tam będzie.  Jeszcze przed dotarciem paczki zastanawiałam się jak wytrzyma margaryna w czasie transportu. i odpowiedź miałam w zasięgu ręki.  W środku kartonu było pudełko steropianowe a w środku cztery margaryny i wkład dzięki któremu oczywiście margaryna dotarła do mnie w idealnej konsystencji. Jedną podarowałam naszej Niani jedną jemy reszta czeka na rozdanie kiedy dzieci wydobrzeją.

Optima Cardio potas + to margaryna która posiada sterole roślinne które powodują obniżenie cholesterolu a dodatkowy potas obniża ciśnienie krwi.
Efekt obniżenia poziomu cholesterolu o 7-10% uzyskuje się w ciągu 2-3 tygodni przy konsumpcji od 1,5 do 2,4 g steroli roślinnych dziennie, czyli 2-4 kromek pieczywa posmarowanego margaryną Optima Cardio.
30 g to dzienna zalecana porcja Optimy Cardio zawierająca dawkę steroli roślinnych 1,6 g. 
Ważna informacja dla chcących spróbować margaryny to tak zwane znaki bezpieczeństwa które mówią wyraźnie że:



Produkt nie jest przeznaczony dla ludzi, którzy nie muszą kontrolować swojego poziomu cholesterolu we krwi. Zaleca się spożywanie Optimy Cardio jako składnika zdrowego stylu życia oraz zbilansowanej i zróżnicowanej diety bogatej w warzywa i owoce, w celu utrzymania poziomów karotenoidów.

Dzienne spożycie steroli roślinnych nie powinno przekroczyć 3 g. 

Optima Cardio nie jest wskazana dla kobiet ciężarnych, karmiących piersią oraz dzieci poniżej 5 roku życia. Spożywanie Optimy Cardio przez osoby zażywające lekarstwa obniżające poziom cholesterolu powinno być skonsultowane z lekarzem. Istnieje wiele czynników ryzyka chorób serca. Zmiana jednego z nich nie daje pełnej gwarancji obniżenia ryzyka.

 Opakowanie przyciąga uwagę swoją prostotą i wyszczególnieniem dodatkowego  składnika czyli Potasem.   Margaryna funkcjonalna ma jasny kolor jest delikatna i łatwo się nią smaruje. po 3 tygodniach będę mogła napisać czy efekty faktycznie będą.

3 komentarze:

tygrysimy pisze...

Ja to mam takie zboczenie, że wogóle masła i margaryn nie jadam. Nawet zapachu nie lubię.
Życzę zadowalających efektów.

BONA pisze...

widzę, że cholesterol Ci nie zagrozi jak przetestujesz ten produkt, powodzenia:)

pedroska pisze...

Specjaliści od lat nie potrafią się dogadać: co jest zdrowsze, masło czy margaryna? To takie pytanie z gatunku: co było pierwsze – jajko, czy kura? Ja nastawiłam się na używanie tłuszczów roślinnych, w tym przypadku margaryny Cardio Optima, bo przemawia do mnie najprostszy argument, że jest to tłuszcz pochodzenia roślinnego, a nie zwierzęcego.

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon