/>

niedziela, 25 grudnia 2016

Zakochana w Cafissimo

to chyba pierwsza moja taka cenna kampania Pierwszy raz udało mi się coś testować o takiej wartości a to Wszystko dzięki rekomenduj.to


to dzięki tej stronie mogłam rozkoszować się wspaniałymi kawami  tchibo Cafissimo w kapsułkach a na dodatek dostałam Ekspres do kawy.  Cały zestaw prezentuje się pięknie 150 kapsułek czyli 15 różnego rodzaju kaw od ekspersso prz coffe po coffecreme. wyczytałam także że można też w nim pażyć herbatę 
 

 Pierwsza kawa musiała być India z wiadomych względów.
Największą trudność sprawiało mi spienianie mleka ale to początki teraz kawusię robię w tempie ekspres.
Kolejna jak dla mnie trudność to zrobienie trzech warstw ale już potrafię udaje się je zrobić już za każdym razem kiedy tylko mam ochotę...
Ekspres do kawy jest prosty w obsłudze intuicyjny,  łatwy w obsłudze podoba mi się jeszcze w nim to że ma podstawkę do zrobienia ekspesso a pojemnik  na wodę ma specjalny otwór do wlewania wody by nie trzeba było klapki otwierać
 Czy mam już swoją ulubioną kawę oczywiście choć nie jest to tylko jedna kawa India , Aroma intens, etiopia, Brazil każda ma w sobie inny smak każda wprowadza w inny nastrój.
Jest teraz wielka promocja na ekspres Cafissimo to 45% na zakup  dostawa gratis
 Czy to nie super promocja? wiem że jedna osoba z moich znajomych kupiła jeden z ekspresów
 Cieszę się że ekspres zostaje z nami nie umiałabym chyba już pić innej kawy.. a i dzięki temu miałam możliwość spotkania się ze znajomymi by wypróbowali te aromatyczną przygodę.




3 komentarze:

Andrzej pisze...

No no;) uwielbiam kawę z ekspresu, szkoda tylko, ze nie chce mi się jej przygotowywac;)

BONA pisze...

chętnie bym się napiła z Tobą tej kawki:) wybór smaków duży więc na pewno coś smacznego by się wybrało:)
pozdrawiam i życzę spokojnych Świąt:)
bużka dla Ciebie i dzieciaczków

Unknown pisze...

Kocham kawkę, chętnie bym wypróbowała coś takiego. Nigdy nie robiłam kawy z ekspresu, ale wygląda smakowicie :)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon