/>

sobota, 17 grudnia 2016

ciężarówka cocacola

 15.12 zawitała do naszego miasta ciężarówka Coca Coli wszystko zaczęło się od 15. Szczerze pisząc myślałam że to będzie kilka ciężarówek. Niestety przyjechała tylko jedna ale chłopaki byli zachwyceni. Rety ludzi było masę i wszędzie kolejki... do zdjęcia kolejka do selfi kolejka, na wirtualne sanie mikołaja kolejka, warsztat świętego mikołaja kolejka.. do samej ciężarówki by dostać puszkę coli Mega kolejka

My stanęliśmy do zdjęcia z Mikołajem. Czekaliśmy jakieś 2 godziny chłopaki już mocno znudzeni byli... dobrze że im wzięłam po kanapce bo już nie wiedzieli co mieli z sobą z robić a niestety trzeba było kolejki pilnować bo ludzie byli w stanie rozszarpać drugiego który nie daj boże przechodził przez kolejkę albo obok stanął.  Chłopaki bardzo chętnie chcieli iśc na inne atrakcje no i ta puszka ekstra sprawa... ale mamo znów w kolejce trzeba stać kolejne godziny Mamo my już nie chcemy.... szczerze co to za atrakcja stania w kolejce...Wyszliśmy ale wróciliśmy no sama nie wiedziałam tak im zależało na tej puszce jak to dzieciom... stanęłam pomiędzy młodzieżą z wózkiem na rękach Szymonek bo akurat zapomniałam smoczka mu i tak strasznie płakał przerażony był pewnie tym hałasem brakiem możliwości chodzenia... owszem chodził ale w takim tłumie nie trudno było o zgubienie takiego szkrabka na szczęście chłopaki starsze się super pilnowali i jestem z nich taka dumna bo o nich byłam spokojna że się nie zgubią. Odstawiłam wózek koło tira torbę Szymonka wzięłam ze sobą  i stanęłam pomiędzy młodzieżą.  tak sobie stałam grzecznie cichutko kiedy się

ruszyli do przodu młody chłopak powiedział spokojnie niech Pani stoi.... jejeku jaka byłam mu za te słowa wdzięczna powiedziałam że jestem sama z trójka i już się naczekaliśmy na zdjęcie 2 godziny i mu bardzo dziękuję że są tacy mili. Bardzo im byłam za to wdzięczna (pomyślałam sobie że  warto przepuszczać ludzi w kolejce w sklepie kiedy mają mało zakupów dobro powraca) Niestety piękna bajka się szybko skończyła jakaś babeczka z boku poza kolejka musiała zobaczyć że mie młodzież przepuściła i zaczęła wrzeszczeć że jestem bez kolejki itd że mam iść na koniec. Przyszła Pani od porządku z coca coli. I zapytała czy stałam niestety tamta się znów odezwała babka a młodzież powiedziała że mnie przepuścili Pani d porządku przez megafon oznajmiła że nie można zajmować nikomu kolejki że wszyscy stoją z dziećmi. A skoro ja stoję to młodzież ma iść za mnie na koniec... Nie mogłam tego zrobić młodzieży oni uczciwie stali długo pewnie tyle ile ja za zdjęciem. Szymonek zaczął płakać... ja z tej beznadziei też.. czułam że zawiodłam chłopaków... na szczęście mam kochanych synków Mati powiedział że on nie musi mieć tej puszki Aruś powiedział że lepiej pójdźmy do domku już bo Szymonek jest zmęczony... Takie wsparcie od synków dostać jest naprawdę bezcenne a młodzieży podziękowałam  za piękną postawę za dobre serca... i żeby się nie zrażali takimi sytuacjami i dalej byli tak wspaniałymi ludźmi bo ktoś ich kiedyś na pewno doceni... Odeszliśmy Ja poczułam się znacznie lepiej i zobaczyłam światełka miecze świetlne i inne... Żeby Synkom podziękować za ich zachowanie wobec mnie postanowiłam ich wynagrodzić i mogli wybrać sobie zabawkę Miecze oczywiście a Szymonkowi wybrałam zieloną gwiazdkę ale się cieszyli a i mnie polepszył się humor... na to wszystko Aruś
 - przynajmniej tu nie musieliśmy w kolejce czekać
Matuś
- nie przejmuj się mama wracamy do domku..
i wróciliśmy chłopaki z mieczy bardziej zadowolone niż z tej puszki a i ja szczęśliwa bo wiem że mam naprawdę wspaniałych synów na których można polegać i mam w nich oparcie... ech














4 komentarze:

Unknown pisze...

Super masz synków, naprawdę ekstra postawa!! No aż czytałam z niedowierzaniem. Myślę, że ta atrakcja nie była warta tego sajgonu, jaki mieliście na miejscu. Ale ważne, że wszystko się dobrze skończyło :)

BONA pisze...

atrakcja zapowiadała się ciekawie i szkoda, że nie było tak jak sobie wyobrażałaś , ale najważniejsze że masz dzieci bardzo mądre, godne podziwu i pochwały:)
muszę dodać, że postawa młodych ludzi którzy wpuścili Was do kolejki też zasługuje na uznanie:) szkoda, że są wśród nas tacy zawistni jak kobieta z boku:(,
poza tym masz rację dobro okazane drugiemu zawsze do nas powróci:)
jeszcze raz gratuluję Ci wspaniałych synków!!!!!buziaki dla Was

Andrzej pisze...

Moje marzenie z dziecinstwa:) teraz takze podoba mi sie jedna ciezarowka. Browar Lech ma taka;) wyglada kosmicznie;)

Iwosia pisze...

Pomysł na atrakcje fajny, ale organizatorzy nie przewidzieli, że niektórzy ludzie to bydło i jak będą dawać coś za darmo, to będą wydrapywac innym oczy. Takie mamy spoleczenstwo, fajnie jednak, że trafiają się takie Perełki jak ta młodzież no i Twoi synowie też mają świetne zadatki na pereleczki :)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon