/>

niedziela, 6 listopada 2016

Pełny kurnik

Dawno nie pisałam o produktach które warte są uwagi muszę się jakoś zmobilizować i napisać trochę recenzji....
Zacznę od Gry którą Arkadiusz dostał na swoje 4 urodziny od cioci...
UWAGA GRA JEST WCIĄGAJĄCA tak można ją opisać jednym zdaniem.
już tłumaczę na czym polega... Graczy może być czterech. bo i kurników mamy 4
do tego kartoniki z jajkami, kurczętami i dwie kostki nie zapominajmy o czterech kogutach.
Wygrywa ta osoba która  zapełni kurami cały kurnik.
a to nam się uda kiedy: na jednej z kostek jest 6 lub mamy 3 jaka które możemy zamienić na kurczaczka a 3 kurczaczki zamieniamy na kurę
Jak zdobyć jajko trzeba mieć na kostce oczka 1-3
kurczaczka to oczka 4-5
Kura jak już pisałam to 6
Ale żeby nie było tak łatwo kiedy wyrzucimy podwójne liczby oczek to dzieją się różne rzeczy..
 na dwóch kostkach po 2 oczka to
a jeśli wyrzucimy podwójnie 6 oczek przychodzi lis i tylko jak mamy koguta to nie tracimy kur.
Ale jak zdobyć koguta trzeba wymienić 3 kury.
Zasady są łatwe do zapamiętania najtrudniejsze są te podwójne liczby oczek ale zawsze z pomocą przychodzi nam instrukcja..
W te jesienne długie wieczory zapełniamy kurami kurniki...gra jest od 6-99 lat ale myślę że 4 late spokojnie sobie poradzi z zasadami tak jak mój Arkadiuszek. Polecam na jesienno zimowe długie wieczory.









5 komentarze:

ObyTylkoNieZwariować pisze...

Ale super. Moj 4-latek wydaje mi sie jednak byc jeszcze za maly ale mam chrześniaka 6-letniego który uwielbia planszówki i innego rodzaju gry wiec mam juz dla niego extra prezent na Mikolaja. Dzieki . Pozdrawiam Karolina;)

BONA pisze...

SUPER SPĘDZACIE WIECZORY,
BRAWO DLA CIEBIE ŻE UCZYSZ DZIECI CIEKAWYCH FORM ROZRYWKI A NIE TYLKO GIERKI NA KOMPIE LUB TABLECIE ALBO BAJKI W TELEWIZORZE:)
TAK TRZYMAJ DZIELNA MAMUŚKO:)
BUZIAKI DLA WAS, POZDRAWIAM CIEPLUTKO

Kropka pisze...

Wow jakie świetne! Uwielbiam planszówki :P

carlain86 pisze...

Czy może Pani wysłać na maila zdjęcie instrukcji gry? Niestety w naszej planszowce nie było i gra leży i się kurzy... ;(

Najolie pisze...

Mam dokładnie ten sam problem... kupiłam grę, zafoliowana itp i nie ma instrukcji :( ja też będę zobowiązana za pomoc i udostępnienie instrukcji

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon