/>

środa, 28 października 2015

treningi chłopaków

Tak Kochani treningi bo już nie tylko Mati trenuje ale też i Arkadiusz. Wszystko się zaczęło w czwartek kiedy Arcio zaczął płakać że on nie może chodzić z bratem że tylko musi patrzeć jak on trenuje że przecież jest już duży a i nawet jest starszym bratem wiec dlaczego nie może trenować? Chodził przez cały rok patrzył jak brat trenuje i kolejny też musi tylko chodzić? płakał bardzo bo takie fajne zajęcia bo on będzie Pani słuchał itd. W końcu tego jęczenia miałam dosyć i  obiecałam że zapytam. Zapytałam i trenerka się zgodziła uwierzcie mi jaka radość była Arusiowa jaki szczęśliwy wracał do domku

 Pierwszy trening Mateuszka po zapaleniu stawu biodrowego... zmiana grupy teraz jest w grupie 2010 czyli jego rocznik (w grupie jest też nawet jedna dziewczynka) ale mu to nie przeszkadza byle trenować i nawet cieszy się że to Pani go trenuje.






Pani trener chyba polubiła Areczka















~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wtorkowy trening 1 Arkadiusza

 Szczerze pisząc trudno wybrać kilka zdjęć do notatki kiedy serce Matki jest takie szczęśliwe i taka duma mnie rozpiera bo Arcio dawał radę a Mati jak to starszy brat otoczył go opieką byłam z niego taka dumna i zwracał się do brata pięknie i pomagał idealny czas


















2 komentarze:

Unknown pisze...

Chłopaki na medal, a serce matki płacze... ze szczęścia oczywiście :)

Iwosia pisze...

Ale super, że tak razem :) Naszego Tymka zapisaliśmy na piłke, chciał bardzo, na drugim treningu zdecydowanie zrezygnował.. próbowaliśmy, ale nie, nic na siłę. Natomiast kocha karatę, chodzi już kolejny rok na zajęcia w przedszkolu i jest zachwycony :)

Masz super Synów, nic dziwnego, że serce matki aż pieje z dumy :) gratuluję!

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon