/>

sobota, 26 września 2015

mam już miesiąc

Szymonek ma już miesiąc nie wiem kiedy to zleciało.... szybko ten czas płynie Szymonek jest superowy zjada ładnie z butli ale kiedy trzeba awaryjnie też potrafi chwycić pierś szczerze żaden synek tak nie ciągnął z piersi ale jak już napisałam cyc jest awaryjny... jada już 100 ml co 3-4 godzinki jedynie tylko co mnie niepokoi póki co to ropienie oczków i uczulenie po jedne stronie twarzy całe ciałko ma piękne i gładziutkie...

Kocham go nad życie już takie boskie oczka ma poznaje i patrzy tak jakoś bardziej świadomie reaguje na odgłosy... choć kąpieli nie lubi zawsze płacze...ale z czasem mam nadzieję to się zmieni...
Przez to całe zamieszanie z Mateuszkiem jakoś tak mało zdjęć ma Szymonek choć
 Pierwszy spacerek oczywiście mieliśmy zaliczony  z dziadkami ale jakoś tak czasu brakowało na napisanie... tylko Tatusia naszego brakowało




5 komentarze:

Rivulet pisze...

Śliczny maluszek <3 Ech zatęskniłam za takim małym ciałkiem :))

witoldyna pisze...

ale słodko śpi! Piękny :) I widzę, że Mateuszek już sie trochę bardziej przekonał :)

Mama Pietruszki, Zochacza i Jachola pisze...

Och, my mamy podobne zdjęcia z pierwszego spaceru Jachola, kiedy Zochacz i Pietruszka pchają wózek :).

Unknown pisze...

Zdjecie pierwsze rozczula cos sie Szymusiowi snilo ze az sie usmiechal;)

Iwosia pisze...

Ale On jest słodki, zazdroszczę Ci takiego okruszka w domu, cofam się myślami wstecz i przypominam sobie moje Bąble jak miały miesiąc - cudowny czas :) :)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon