/>

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Ogród Bajek Wodospad Wilczki.

Kolejne dni pełne wrażeń. Wczoraj pojechaliśmy do Międzygórza by zobaczyć ogród bajek. który jest położony 780 m N.p.m Wędrowaliśmy szlakiem czerwonym. Z jednej strony mieliśmy przepaść z drugiej górę. W miarę było ciepło dlatego droga była przyjemna. Choć końcówka całkiem stroma. Ale nasze chłopaki dali sobie świetnie radę. Jestem z nich bardzo dumna.

chwila odpoczynku
kiedy doszliśmy na miejsce Mateuszek myślał że będzie jakiś plac zabaw albo piaskownica więc na początku nie miał ochoty zupełnie na zwiedzanie ogrodu a już tym bardziej na jakiekolwiek zdjęcia.
Mnie najbardziej zaskoczył tekst małej dziewczynki która stwierdziła że to nie ogród bajek bo ona myślała że będzie telewizor i oglądanie bajek.
Areczkowi bardzo się podobało z każdym ulubieńcem chciał zdjęcie

Mateuszkowi pod koniec spaceru po ogrodzie humorek się poprawił szczególnie że dalszy plan to wodospad a jak już pisałam dla Matiego to najlepsze do oglądania

Żegnamy się z Ogrodem bajek zjadamy kanapki i idziemy do Wodospadu Wilczki.

Wodospad wilczki jest najwyższym i największym wodospadem w masywie śnieżnika. Woda spada z 22 m
Idziemy do wodospadu
Dotarliśmy jest pięknie. widoczek na spadający wodospad Mateuszek nie może oderwać oczków.

W drodze na mostek nie było łatwo kamienne schody nie łatwo przejęć bo krzywe i nie równe. Na mosktu było jeszcze piękniej

Mieliśmy jeszcze zobaczyć tamę Ale chłopaki byli dosyć zmęczeni. W drodze powrotnej pojechaliśmy do kłodzka by zjeść obiadokolacje w macdonaldzie. Chłopaki zasnęli w drodze. W Poniedziałek czeka nas wspinaczka na trzy krzyże a wtorek Góra Trojan.Pani z PTTK która powiedziała że chłopcy sobie powinni poradzić. A widok z wierzy jest piękny i warty zobaczenia. Oczywiście wszystkie wycieczki zapisujemy w książeczkach  siedmiomilowe buty.