/>

poniedziałek, 30 marca 2015

sobota, duma z kota i Palmowa Niedziela

W sobotę miał Tata przyjechać niestety nie dał rady.  Żeby jakoś umilić chłopakom czas po południu poszliśmy do koleżanki z Mateuszka przedszkola. Ma ona brata w Areczka wieku chłopaki świetnie się bawili.  Czas szybko zleciał a chłopaki nie myśleli dużo o Tacie.
































zastanawiacie się zapewne dlaczego jestem dumna z naszego kota powód jest bardzo prosty w samą niedziele przed kościołem Chłopaki zawsze wcześniej wychodzą z domku na podwórko bym ja się mogła spokojnie ubrać za moment słyszę
- Mamo, Mamo - woła Mateuszek
- co tam chłopaki
- Kotek złapał coś
- Co tam złapał?  a myszkę złapał dzielny kotek
- totek łapał myske -dziwi się młodszy
- no teraz to jest prawdziwy kot brawa Kitek



 


























A My poszliśmy z palemkami do kościółka


 najwyższe palmy ponad 5 metrowe


 Po powrocie i po obiedzie pyszny deserek gofry  z dżemem i bitą śmietaną. Mniami pychotka.





5 komentarze:

BONA pisze...

ale ładne palmy:)
integracja z innymi dziećmi jest bardzo wskazana:)
urocze dzieciaczki, buziaczki dla Was

Bubble butt pisze...

Jak widzę, że mój Ciciak poluje na jakąś mysz, to zaraz mi się jej szkoda robi i ją ratuję ;p

Rodzinka 2+3 pisze...

Czytałam gdzieś że kiedy kot Ci przyniesie mysz czy inne upolowne stworzenie to znaczy że ma do Cibie wielki szacunek. I trzeba kota takiego bardzo pochwalić :D

Ina-czej pisze...

Grunt to jakoś sobie ten czas zorganizować ;-)
Kotów nie lubię, och jak nie lubię:) Myszy też nie, ale mimo wszystko szkoda mi ich na samą myśl. Każde stworzenie ma prawo żyć:)

Rivulet pisze...

Dobrych świąt dla Waszej piątki!! ;))

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon