/>

wtorek, 30 listopada 2004

Wyjątkowy weekend :) :(

Nareszcie koniec choroby – jestem zdrowa!!!
Już dawno nie spędziłam czasu tak aktywnie jak w miniony weekend. Dużo się wydarzyło. Byłam na ciekawych spotkaniach w gronie dawnych znajomych miedzy innymi na 2 prelekcjach o tematyce która mnie interesuje a mianowicie:
1.sprawdzanie się przepowiedni biblijnych
2.poprawa relacji międzyludzkich.
Swoje spostrzeżenia i odczucia na drugi temat umieszczę w następnej notce.
Niedzielny wieczór zakończył się towarzyskim spotkaniem na bilardzie.
Teraz dopiero widzę jak wiele ciekawych rzeczy mnie omijało przez to, że siedziałam w domu i czekałam na ukochaną osobę bo nigdy nie wiedziałam kiedy przyjdzie. Ale cóż miłość jest ślepa a mnie było z tym dobrze. Zaniedbałam moich znajomych. Jednak mam wielkie szczęście ponieważ się ode mnie nie odwrócili a wręcz pomogli w obecnie trudnej dla mnie sytuacji. Nie pozwalają mi się załamać. Po prostu wspierają mnie duchowo.
Jedyny przykry moment który zostanie na długo w mojej pamięci to krótkie spotkanie z Krzysiem. Sam zaproponował niedzielę. Zgodziłam się. Przyszedł do mnie. Myślałam, że to będzie miła, przyjacielska rozmowa dawnych kochanków ale kolejny raz się przeliczyłam. Teraz wiem dlaczego zlikwidował bloga, sam krytykuje ale boi się krytyki. A mieliśmy zostać przyjaciółmi – niestety nie da się; przykre ale na przyjaciela można liczyć w każdej chwili a nie tylko czasami:(, przyjaźnić nie można się w konspiracji przed innymi lub tylko na gg mieszkając w tym samym mieście a właśnie taką propozycję dostałam (wiadomo przed kim….. trzeba by było się kryć nawet jako koleżeństwo). Ale nie ma się co nad sobą rozczulać. Życie usłane jest nie tylko płatkami róż lecz również ich kolcami. Nie ukrywam, że jest mi ciężko po rozstaniu z Krzysiem ale czas jest najlepszym lekarstwem na wszystko.
Cieszę się, że ludzie których znam przyjęli mnie do swego grona z powrotem z życzliwością i radością pomimo, że w czasie trwania mojego związku z Krzysiem oddaliliśmy się od siebie. Czuję to…, oni cieszą się, iż znowu jestem z nimi, a mnie łatwiej będzie żyć gdy wiem, że otaczają mnie serdeczne osoby..
Dziękuję Wam za to!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon