/>

wtorek, 2 listopada 2004

O tych co odeszli….;(((((((


„Śpieszmy się kochać ludzi
tak szybko odchodzą”
ks. Jan Twardowski
Dzisiejszy dzień skłania do refleksji nad sensem życia. Wspominamy ludzi którzy byli w naszym życiu bardzo ważni lecz odeszli na zawsze:(.
Ja też mam taką osobę która zostanie w mojej pamięci. Jest to moja Babcia. Miałam 6 lat gdy odeszła do krainy „wiecznej szczęśliwości”. Przeglądając stare pamiętniki natrafiłam na zapiski poświęcone jej pamięci. Pozwolę sobie zacytować jeden z nich, który napisałam w wieku 14 lat.
„ Odeszłaś na zawsze… tylko płomień przypomina, że byłaś, że żyłaś. Jesteś tylko snem…Czy kiedyś Cię zobaczę… choć przez jedną krótką chwilkę??? Niczego więcej nie pragnę!!! Zdjęcie przypomina nasze chwile spędzone w szczęściu. Ile to już lat, a ja nie mogę zapomnieć dnia gdy się dowiedziałam, że już nigdy nie opowiesz mi bajki. Byłam sześciolatkiem; teraz mam 14 lat. Ktoś by pomyślał krótko… a dla mnie to jak 1000 lat…. Tęsknię i nigdy, przenigdy Cię nie zapomnę, na zawsze zostaniesz w moim sercu. Nigdy nie zostaniesz sama bo zawsze będę pamiętała o Tobie. Jako małe dziecko rozmawiałam z księżycem bo uważałam, że on Ci to wszystko powie. Myślałam, że księżyc to pośrednik między Tobą a mną, że Ty wszystko wiesz, rozumiesz. Teraz po policzku spływa łza, płomień pali się nadal, tylko Ciebie przy mnie nie ma. Pozostały wspomnienia.”
Teraz mam 20 lat ale ciągle czuję i myślę tak samo o mojej kochanej Babci.
Szkoda, że w Polsce zanikają niektóre tradycje lub są zamieniane. Dzisiejsze Święto Zmarłych pełne refleksji i zadumy przez wielu poprzedzane jest wesołą zabawą Halloween.

*** Dziękuje wszystkim odwiedzającym mnie za porady na temat pozbycia się chandry (jest lepiej ale jeszcze nie tak jakbym chciała)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon