/>

środa, 27 października 2004

Jesienna chandra:(((((((((((((((

Złocista jesień nastraja mnie optymistycznie ale niestety tych pięknych, słonecznych dni jest coraz mniej:(.Gdy za oknem szaro, deszczowo, ponuro, to człowiek robi się apatyczny. Dużo się słyszy wokoło o przygnębieniu i depresji jesiennej. Myślałam, że mnie to ominie tej jesieni ale pomyliłam się. Szare dni sprzyjają moim smutkom. Mam nadzieję, że to tylko stan chwilowego przygnębienia. Jest mi tak jakoś ciężko na duszy:(, wszystko mnie drażni, nic mnie nie cieszy, płaczę bez powodu, chodzę senna, jednym zdaniem ogarnęła mnie apatia:(.
Nie pomaga aerobik, dobra książka, dużo nauki – a ponoć na chandrę dobra jest praca? Bliscy próbują mi pomóc w różny sposób ale łatwo powiedzieć „weź się w garść”, trudniej wykonać:(.
Jak Wy radzicie sobie z chandrą????? Proszę o rady!!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon