/>

sobota, 9 października 2004

:((((((((((((((((

Jaki ten świat jest zakręcony!!! Czy zawsze musi być tak, że człowiek nie do końca jest szczęśliwy? Zawsze znajdzie się jakaś kłoda pod nogami:(.
Czemu ludzie są dla siebie bardzo często niemili, dokuczliwi??? Przecież życie jest krótkie i każdy powinien je przeżyć najpiękniej jak potrafi… Zawsze warto być uczciwym i moralnie postępować….czy to zła droga którą sobie obrałam????
Czy dlatego, że nie wychodzę w czasie przerw na papierosa, nie uczestniczę w nocnych balangach, potrafię mieć swoje zdanie czasami inne od nich… z którym rzadko kto się liczy….. to jestem inna????
Niektórzy uważają za gorszych tych, którzy zachowują się inaczej niż oni. To jest zupełnie bez sensu!!!!! Dlaczego oni nie rozumieją, że nawet ci „inni” ludzie są wartościowi. Ciężko jest czasami żyć….
Dobrze, że mam oparcie wśród najbliższych mi osób /rodzina + chłopak/ i to mnie trzyma na duchu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon