/>

wtorek, 21 września 2004

Własne zdanie w rozmowach z rodzicami ???


Młodzież coraz szybciej dojrzewa, ma coraz więcej problemów i kłopotów. Szczególnie wśród młodych ludzi po szkole średniej pojawiają się problemy z wyborem dalszej drogi życiowej: wybór dalszego kształcenia czy praca?. Wybór partnera życiowego nie na chwilę ale na całe życie-czym się kierować przy wyborze żeby być szczęśliwym??
Jestem ciekawa czy macie też takie szczęście jak ja, że możecie podyskutować i szczerze porozmawiać na różne tematy ze swoimi Rodzicami wypowiadając swoje własne zdanie. Jeżeli mamy różne zdania na dany temat (a zdarza się to i czasami często)to zawsze obie strony przedstawiają swoje argumenty i albo każdy zostaje przy swoim zdaniu albo idziemy na kompromis. Nie zaprzeczę,że czasami zdarza się iż w czasie dyskusji dochodzi do ostrej wymiany zdań – wręcz awantury bo emocje biorą górę ale gdy one opadną zaraz się przepraszamy. Pragnę nadmienić, że jeżeli chodzi o wybór chłopaka czy dziewczyny to jestem zdania, że gdyby rodzice zauważyli że są to osoby które w jakiś sposób naruszają normy obyczajowe i moralne to powinni przestrzegać przed późniejszymi konsekwencjami ale nigdy stanowczo nie zabraniać kochać; oczywiście nie myślę o zauroczeniu.
W ostatnich dniach nurtują mnie pewne sprawy bardzo osobiste przez które nie mogę w nocy spać. Mam swoje zdanie na ten temat, znam odpowiedź Rodziców – jest taka sama jak moje zdanie ale bardzo proszę żebyście byli uprzejmi odpowiedzieć na moje pytania w formie komentarza i sondy. Bardzo mi zależy na Waszym zdaniu.
1.



[ TakNie ]zobacz wi�cej...
Czy mo�ecie mie� swoje zdanie w rozmowach z rodzicami
[ tak ]
tak: 62%nie: 38%
[ nie ]
--[ taknie.4free.pl ]--

2.Czy Rodzice próbują Ci wybrać partnera na przyszłość?
3.Czy Rodzice mają prawo zabronić kochać partnera którego sami wybierzecie?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon