/>

czwartek, 2 września 2004

Kolejna rocznica :)))))


„…trzeba nam
trzeba dbać o tą miłość
nie wolno stracić jej
nam nie wolno stracić jej… „
Dzisiaj mija 19 miesięcy jak jesteśmy razem z Krzysiem a mnie się wydaje jakby to była krótka chwila. Tyle już się wydarzyło w naszym życiu a jeszcze więcej jest przed nami. Uczucia Krzysia do mnie jednak nie wygasły, na każdym kroku udowadnia jak bardzo mu na mnie zależy. Błędnie i chyba zbyt pochopnie wyciągnęłam wnioski.
Przepraszam Cię Kochanie!
Wszystkie chwile załamania osłabiają uczucia mierne a umacniają wielkie tak jak: „wiatr gasi świecę a rozpala ogień.”
My też zostaliśmy poddani próbie sprawdzenia naszych uczuć. Jednak oboje uważamy, że nasza miłość pokona wszelkie trudności i kłody rzucane nam pod nogi, bo jest prawdziwa. Nie poddamy się, nie pozwolimy aby coś lub ktoś popsuł to co nas łączy. Na pewno sobie poradzimy ze wszystkimi przeciwnościami. Maksymą dla nas są słowa piosenek: „Chroń to co masz, gdy trzeba walcz i kochaj jak najmocniej”
„Liczy się każdy dzień,
ważne, że kocham Cię
liczy się każdy dzień,
ważne, że kochasz mnie,
nie chcę zmarnować tej chwili,
Ty wiesz”

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon