/>

środa, 1 września 2004

Wiara czyni cuda…


Każdy z nas czasami miewa trudne chwile, tak zwane „dołki”. Ostatnio mnie one się dosyć często przytrafiają. W takich chwilach bardzo lubię posłuchać muzyki gospel, a w szczególności zespołu TGD. Śpiewają oni piosenki które pozytywnie na mnie wpływają; złe nastroje uciekają bo wraca wiara, że jutro będzie lepiej. Kiedy ich słucham w sercu robi się cieplej. Oto jedna z piosenek, która mi w ostatnim czasie towarzyszy:
„Kto wie, boi się, wierzyć że się uda,
ja nie, ja wierze, wiara czyni cuda.
Choć mam wiele pytań nie będę wróżyć z kart,
infozodiakalny to mało śmieszny żart,
kiedy patrzę w górę nie ważny układ gwiazd
bo tam trochę wyżej jest najpiękniejsze z miast,
a w nim ten co przyszłość zna.
Życia na loterii jeszcze nie wygrał nikt.
Żadne amulety nie dadzą szczęścia mi.
Zamiast trzymać kciuki wykonam inny gest
Wzniosę ręce w górę,
bo wiem, że w niebie jest
moja pomoc, szczęście me.
Za chryzantem przyzwyczajeń znajdę drogę,
gdzie możliwości moich kres tam jego początek.
Trudno jest uwierzyć,
trudno nie wierzyć w nic.
Wszyscy mają racje
czy racji nie ma nikt.
Tylko jedna wiara i tylko jeden Bóg
wiele drogowskazów tylko jedna droga,
wiele drogowskazów lecz nie ma wielu dróg
Kto wie, boi się, wierzyć że się uda,
ja nie, ja wierze, wiara czyni cuda”.

Jeśli spodobał Wam się tekst i chcielibyście się czegoś więcej dowiedzieć o tym zespole zapraszam na ich stronę:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon