/>

poniedziałek, 23 sierpnia 2004

Rodzinne Święto :)))))


Dzisiaj w moim domu jest wielkie święto. Tato mojej Mamy a mój Dziadek kończy 90 lat!!! Piękny wiek – prawda? Ale nie myślcie sobie, że to zgarbiony staruszek z laseczką lub człowiek „przykuty” do łóżka. O nie!!!! Mój Dziadek to dziarski , samodzielny mężczyzna o pogodnym usposobieniu. Nie pozwoli sobie zrobić nawet herbatki /czasami mi
zezwala ale rzadko/ wręcz przeciwnie jeszcze innym chętnie usłuży. Rok temu jeździł na rowerze ale miał drobną stłuczkę i lekarz Mu zabronił.
Ja również jestem przeciwna takim wyprawom bo jednak to już nie te siły. Jeździ na działkę – pomaga w pieleniu. Gdy patrzę na Niego jestem pełna podziwu. Na pewno duży wpływ na jego zdrowie miał higieniczny tryb życia. Dziadek nigdy nie palił, nie pił alkoholu. Chciałabym też się tak pięknie zestarzeć.
„Dziadziusiu mój drogi!
Ty coś przepracował pół wieku bez mała,
gdy od trosk posiwiała Ci srebrem głowa cała.
Przyjmij dziś ode mnie życzenia:
Żyj nam Dziaduniu sto lat
Niech Ci zdrowie i siły służą
Niech troski żadne
Twego czoła nie chmurzą.
Niech szczęście dni Ci opromienia
i rzuca je pod nogi!
Ja Twoja wnuczka
z życia Twojego czerpię nauki-
Bądź szczęśliwy Dziadziu
Tak bardzo Cię kocham!”

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon