/>

poniedziałek, 31 maja 2004

Szczęściara :)

Pragnę podzielić się z Wami wspaniałą dla mnie nowiną:). Spadła ona na mnie jak „grom z jasnego nieba”. Otóż w ubiegłą niedzielę o 22.40 zadzwonił telefon i co się okazało…? Po drugiej stronie słuchawki odezwała się redaktorka z RMF FM z wiadomością, że wygrałam w dragonach wieżę Hi-Fi. Zamurowało mnie przez chwilę, nie wiedziałam co powiedzieć. Okazało się, że nasza rozmowa toczyła się na antenie. O 23.00 w radio RMF FM jeszcze raz potwierdzono wiadomość: „…wieża Hi-Fi poleci do Olgi ze Świnoujścia, będzie nas mogła słuchać na nowym,dobrym sprzęcie”.
Jak do tej pory uważam się za szczęściarę z wielu powodów: mam wspaniały dom pełen ciepła, miłości i zrozumienia, dobrego chłopaka, w szkole ok., spełniło się już kilka moich marzeń, a teraz wygrana /to trzecia wygrana w dragonach ale poprzednie były skromniejsze: gry komputerowe/. Żeby to szczęście trwało jak najdłużej!!!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon