/>

niedziela, 25 kwietnia 2004

Uśmiechnij się!!!


Hasła
Burzową chmurą płyną dzieje
Nadzieja ciągle się telepie
Jest hasło co optymizm sieje
Uśmiechnij się! Jutro będzie lepiej
Często to brzmi jak drętwa mowa
Po co wyszczerzać się na próżno
Hasło inaczej czas zredagować
Uśmiechnij się! Jutro będzie za późno.
Jonasz Kofta
Często spotykamy ludzi którzy ze wszystkiego co ich otacza są niezadowoleni, mają ponure miny a uśmiech na ich twarzy jest rzadkością. Przecież już od dawna wiadomo, że śmiech rozluźnia mięśnie i odpręża. „Śmiech to zdrowie każdy ci to powie.” Należy więc śmiać się jak najczęściej pamiętając jednocześnie o tym , żeby to nie był śmiech szyderczy. Miejmy również uśmiech na twarzy a wtedy nie zapomnimy o optymizmie. Uśmiechajmy się często i odwzajemniajmy uśmiechy innych ludzi. Stefan Wyszyński mawiał: „uprzejme spojrzenie i uśmiech znaczą często więcej, niż udana rozmowa.” Nie są to puste słowa lecz prawda która może spotkać każdego z nas.
Któregoś pięknego dnia stojąc w piekarni zobaczyłam małą dziewczynkę. Miała 3 może 4 latka. Wydawałoby się , że to nic nadzwyczajnego dziecko z mamą na zakupach. Jednak coś się wydarzyło. Na tej małej buzi pojawił się uśmiech. Był tak szczery, przyjazny, że nie mogłam się powstrzymać i również się uśmiechnęłam. W tym momencie stała się rzecz dla mnie rzadko spotykana. Dziewczynka przytuliła się do mnie. Jej ufność i uśmiech sprawiły, że moje serce wypełniło się radością. Czasami jeden uśmiech jest więcej wart niż tysiące słów które wypowiadamy na codzień.
„Pogodne spojrzenie rozwesela serce…”
Przyp. Sal. 15:30

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon