/>

środa, 3 marca 2004

To już 20-ty rok mojego życia


„Ja mam dwadzieścia lat , ty masz dwadzieścia lat
przed nami siódme niebo
Dziś nie potrzeba nam do szczęścia chyba już nic.
Ja mam dwadzieścia lat , ty masz dwadzieścia lat
Cóż więcej nam potrzeba ?
Dwudziestolatkom zawsze w pas się kłania świat , cały świat.
Ja mam dwadzieścia lat , ty masz dwadzieścia lat
Nie będzie nigdy więcej
Bo zakochani mają zawsze tylko dwadzieścia lat ” .

Dziś jest mój dzień. Stuknęło mi 20 lat.
Znam już radości i smutki,
wiem, co to znaczy kochać i uczyć się.
Jednak to dopiero przedsmak życia.
Przede mną są lata o wiele bogatsze
niż mogę sobie wyobrazić.
Przyjmę je z radością.
Postaram się nie zmarnować niczego –
we wszystkim spróbuję dostrzec dla siebie dobro.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon