/>

poniedziałek, 16 lutego 2004

To co dobre – szybko się kończy


Koniec laby – jutro znowu nauka. Jedno co mnie cieszy, to praktyki, które będziemy mieli w tym semestrze. Nareszcie będę mogła się sprawdzić i spełnić w zawodzie który sobie wybrałam.
Wracając do ferii to muszę przyznać, że nie zdążyłam się nudzić. Przede wszystkim dużo czasu zajęło mi załatwianie pracowniczej książeczki zdrowia, która potrzebna jest na praktyki. Nie zdawałam sobie sprawy ile czasu pochłaniają badania lekarskie potrzebne do książeczki.
Na szczęście nie zajęło mi to dwóch tygodni i zdążyłam zrobić sobie 3 wycieczki samochodowe do Szczecina – było fajnie.

Moi pasażerowie stwierdzili, że jestem „ urodzonym kierowcą”.
Oprócz tego udało mi się przeczytać trzy ciekawe 
Szczególnie polecam „ Smak świeżych malin” Izabeli Sowy. 
Najważniejszymi wydarzeniami tych ferii były jednak dwie uroczystości związane z moim Ukochanym. 2.II minął rok naszego udanego związku, natomiast 14.II świętowanie drugich wspólnych Walentynek.

Było cudownie i myślę, że za rok to powtórzymy.
Dziękuje Ci Kochany za wszystkie przeżycia których mi dostarczyłeś. Kocham Ciebie mocno!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon