/>

poniedziałek, 2 lutego 2004

Nareszcie ferie ^_^

Zasłużony odpoczynek po ciężkim półroczu. Trudnym ale zarazem bardzo miłym ponieważ grupa ludzi okazała się bardzo fajna i zgrana, a z 34 osób zostało nas 21.
Pod względem nauki wyniki są dla mnie zadawalające: na roku jestem 4 (w następnym semestrze będę starała się być jeszcze lepsza). Wydaje mi się, że będzie to łatwiejsze ponieważ już wiem jak nauczyciele oceniają.
Jednak najbardziej cieszy mnie to, że zaczynamy praktyki i będę mogła się spełnić w zawodzie fizjoterapeutki. Kolejne moje marzenie powoli się spełnia: chciałam być lekarzem bo to zawód który ratuje życie innym. Na pewno nie będę ratować ludzi bezpośrednio, ale będę pomagała im w inny sposób, a mianowicie rehabilitowała po ciężkich chorobach. Wiem, że to będzie ciężka praca, czasami żmudna, nie dająca od razu pozytywnych wyników. Satysfakcją, radością dla mnie i dla pacjenta będzie choć mała poprawa zdrowia. Dlatego warto poświęcić się temu zawodowi.
Cieszę się, że ferie będą dla mnie całkowitym relaksem. Nadrobię zaległości w czytaniu ciekawych książek, posłucham dobrej muzyki, wreszcie się wyśpię, dotlenię na spacerach. Nowością dla mnie będą wycieczki samochodowe;zapomniałam wam powiedzieć, że mam już prawko i dopóki nie zarobię na małe autko rodzice pożyczają mi swoje od czasu do czasu.
Wszystkim którzy maja ferie życzę przyjemnego wypoczynku.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon