/>

niedziela, 26 października 2003

TYDZIEŃ PEŁEN WRAŻEŃ !!!!!!!!!

Miniony tydzień był dla mnie pełen złych i dobrych przeżyć.
PRAWO JAZDY - nie zdałam niestety ; i mnie się nie udało zdać za pierwszym razem /za słabo trzymaliście kciuki!!!/.Chyba to jednak prawda, że „cudem” się staje fakt gdy ktoś za pierwszym podejściem dostaje prawko. W mojej grupie na 14 kursantów zdały 4 osoby same testy, a jazdę tylko 2. No cóż, szkoda,że mi się nie udało ale ja się nie poddam i w listopadzie dalej będę „walczyć”. Do skutku!!!!!! Mam nadzieje, że pójdzie mi lepiej.
INAUGURACJA ROKU 2003/2004 – oficjalne rozdanie indeksów.Część oficjalna była bardzo uroczysta i trwała od 13:00 do 15:00. Było super!!! II rok TF przygotował dla nas niezłe przedstawienie a dziewczęta z I TO popisały się wokalem.Część nieoficjalna rozpoczęła się o godz.20:00 w Akwarium Wytańczyłam się za wszystkie czasy,  a dziewczyny były pełne podziwu dla mojej kondycji na parkiecie/4godz.bez żadnego odpoczynku/.Wróciłam do domku o 03:20 co oznacza,że naprawdę się świetnie bawiłam – nigdy tak późno nie wróciłam z imprezy. Dziękuję mojej grupie za wspaniałą zabawę. Jesteście super!!!!!!!!!!!!!!!
Sobotę spędziłam z Krzysiem w Szczecinie. Zaprosił mnie na uroczystość 40-lecia działalności Grup „SIM” oraz Dzień Młodzieży PCK na której otrzymał odznakę SIM-a i legitymację członkowską / powrócił do działalności charytatywnej /.Było bardzo sympatycznie. Spotkałam się z Basią i Sebastianem oraz poznałam miłych działaczy PCK.
I tak minęły kolejne dni mojego życia przeplatane stresem i radościami.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon