/>

piątek, 3 października 2003

Jestem szczęśliwa!!!!

Minął pierwszy miesiąc nauki w Studium Medycznym.Jestem nieśmiała i bardzo się bałam nowego otoczenia.Jak mnie przyjmą? Czy zaakceptują taką jaka jestem? Dużo było emocji i stresu ale na szczęście szybko zaaklimatyzowałam się w nowym środowisku.Poznałam wielu
wspaniałych ludzi i cieszę się z tego powodu.Pracy jest dużo,już było nawet pierwsze zaliczenie z anatomii z którego dostałam 5.Jestem zadowolona,
że wybrałam fizjoterapię,bo to ciekawy kierunek a od zawsze pragnęłam pomagać ludziom.Kolejne z moich marzeń się spełni,jeżeli będzie mi szło tak dobrze jak teraz bo kierunek trudny.
Szczęśliwa jestem również z drugiego powodu a mianowicie dzisiaj02.X.2003 mija 8 miesięcy jak jestem z moim UKOCHANYM.Jest to najwspanialszy chłopak – partner na dobre i złe.Kocham Krzysia bardzo i czuję się kochana.Choć dzieli nas od siebie 100km to myślami jesteśmy przy sobie.Codziennie dzwonimy do siebie i wysyłamy smsy,co tydzień będziemy się widzieli.Jesteśmy w swoich sercach  i wierzę w to,że tak zostanie.Bardzo za Nim tęsknię ale na szczęście już w piątek Go zobaczę:))

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon