/>

poniedziałek, 21 lipca 2003

SPEŁNIONE MARZENIE

Dzisiejszą niedzielę zapamiętam na długo.
Byłam Międzyzdrojach i jestem bardzo zadowolona z tego wyjazdu. Dlaczego? to proste, zobaczyłam ich na żywo, zdobyłam autografy. Wiem, że to była tylko próba ale uwielbiam ich muzykę. Są cudowni, rewelacyjni; to zespół którego słucham od 9 lat :) . Można powiedzieć, że jestem ich fanką :) . Jak to się zaczęło…?? W czwartej klasie podstawówki przyjaciółka Asia zaprosiła mnie do swojego domku żebyśmy posłuchały super zespołu. Posłuchałam ,spodobało mi się i zaczęłam ich słuchać:).Wydali już 10 kaset. Brakuje mi jeszcze 3 ( ale w najbliższym czasie chcę sobie je kupić przez internet :) . Dobrze, ja tak mówie o nich a wy nawet nie wiecie o kogo mi chodzi; jaki to zespół? :) . To wspaniały zespół UNIVERSE. Kto raz ich usłyszy to napewno wróci ponownie do ich muzyki. Jestem bardzo szczęśliwa :) ). Kolejne z moich marzeń się spełniło:). Zobaczyłam, posłuchałam ich na żywo i mam autografy:))

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon