/>

wtorek, 22 kwietnia 2003

Moje szczęśliwe święta :))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Dwa świąteczne dni upłynęły mi we wspaniałej atmosferze. Spędziłam je z moją kochaną Rodzinką oraz z UKOCHANYM. Było super: życzenia, dzielenie się jajkiem, spacer we dwoje no i długie rozmowy. W jego ramionach czuje się taka bezpieczna i szczęśliwa.  Szkoda, że tak szybko płynie czas gdy jesteśmy razem. Obowiązkowo muszę wspomnieć o ważnym wydarzeniu świątecznym a mianowicie mój ukochany Mężczyzna został wujkiem!!!! W drugi dzień świąt urodziła się Jego bratanica.
Radość dzieliłam razem z Nim ^_^ To wspaniałe uczucie słyszeć jak bliska mi Osóbka cieszy się szczęściem rodzinnym :) ) Dziękuję Ci Kochanie za to że jesteś obok mnie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon