/>

wtorek, 1 kwietnia 2003

Miłość to blask słońca, dar losu, piękno chwil


Minął kolejny miesiąc. Wiele się w nim wydarzyło, a co najważniejsze, były to naprawdę wspaniałe chwile pełne radości i miłości. Jest wiosna i od kilku dni piękna pogoda. Wszystko zaczyna budzić się do życia: zwierzęta, roślinność. Na ulicy spotyka się zakochane pary. Jest tak przyjemnie. Chce się żyć szczególnie u boku ukochanej osoby. Jak to wspaniale jest sobie uświadomić, że jest przy mnie ktoś komu mogę powiedzieć o swoich uczuciach. ON jest wspaniały, delikatny, czuły, miły, można na nim polegać. Ostatnio dostałam od niego kolejną różę  (to już 15) Pierwszy raz jestem obsypywana kwiatami.
Jest cudownie, wspaniale. Nadeszły dni na które długo czekałam. Gdy ON jest przy mnie wiruje wokół mnie cały świat.
Miłość to najwspanialsze uczucie jakie istnieje. Dzięki niej wszystko zmienia barwy, chce się żyć, chce się działać.

Tak bardzo pragnę być z Tobą,
Tak bardzo jest mi smutno,
Tak bardzo tęskno i źle
Gdy nie ma Cię.
Gdy jesteś przy mnie
To cały świat się śmieje
I kwitną bzy nawet w środku zimy.
Świadomość, że kochasz mnie
Równie mocno jak ja Ciebie
Daje mi siłę by żyć.
Chciałabym abyśmy przeżyli
Wiele pięknych chwil razem,
Upajali się wspólnie słońcem i pejzażem.
Przechadzali się po lasach pełnych zieleni,
Zdradzali sobie swe tajemnice
I w myślach je łączyli,
Spotykali się tam,
Gdzieśmy się połączyli.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon