/>

wtorek, 25 lutego 2003

Nikt nie rodzi się zły

Ostatnio czytałam bloga pewnej dziewczyny , która analizuje swoje postępowanie i zastanawia się nad tym jaka naprawdę jest. Jak widzą ją ludzie? I co dostrzegła? Otóż otoczenie postrzega ją jako osobę złą , bez uczuć, niedostępną .Zaintrygowało mnie to, jaki jest tego powód? Dlaczego ludzie oceniają ją negatywnie , choć na pewno nie jest aż tak złą dziewczyną? Moim zdaniem nie ma złych ludzi . Wszyscy rodzą się dobrzy, tylko późniejsze życie kształtuje człowieka. Wydaje mi się, że ta dziewczyna nie jest taka zła. Ona po prostu boi się być sobą i nie chce pokazać swojego prawdziwego oblicza . Powody mogą być różne . Może zaczęła się „zgrywać” w swoim środowisku , chciała udawać „twardziela”. Po czasie rozumie jaki błąd popełniła ,tylko nie wie w jaki sposób to odkręcić. Uważam, że jest ona uczuciową osobą . Kiedy czytałam jej notatki czułam jakieś dziwne dobro, spokój. Może i jesteśmy z dwóch różnych światów, różnimy się , ale jedno wiem , jest wyjątkową osobą jak każdy z nas. Wszyscy jesteśmy wyjątkowi i niepowtarzalni!!!!!!!!
Dlatego proszę Was :BĄDŹCIE SOBĄ!!!!!! Nie udawajcie kogoś innego, nie wstydźcie się swojego „ja” , nie bójcie się, że ktoś was wyśmieje. Osoby które was nie akceptują takimi jakimi jesteście nie są warte waszego zainteresowania.
Przecież tak naprawdę nikt z nas nie zna głębi duszy drugiego człowieka, nie wie co odczuwa, dlaczego zachowuje się tak a nie inaczej.
Pamiętajcie!!! NIKT NIE RODZI SIĘ ZŁY , KAŻDY MA COŚ DOBREGO W SOBIE!
Starajcie się dostrzegać dobro w drugim człowieku !

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon