/>

wtorek, 21 stycznia 2003

Przepraszam

Przepraszam, że tak długo nie pisałam; jest to związane z tym, że nie mam czasu. Cztery razy w tygodniu chodzę na aerobik, dwa razy na chór i jeszcze inne zajęcia pozalekcyjne, ale jedną chwilkę jakoś wykrzesałam więc napiszę co ciekawego się wydarzyło jeszcze w styczniu.
Zacznę od występu chóru „LOGOS” do którego należę.
11.01 śpiewałyśmy na koncercie szkolnym w MDK-u. Przyszłyśmy o 12:00 miałyśmy razśpiewanie itd. a występowałyśmy dopiero ok. godziny 17:00 Ludziom się bardzo podobało, Pani i mi też.  Jak wychodzę na scenę to czuję się jak ryba w wodzie i jestem taka szczęśliwa gdy mogę śpiewać ^_^
12.01 Wielka data i bardzo ważna impreza na całą Polskę czyli Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Po raz drugi jestem dumna z mojego miasta:) Impreza była zrobiona na 5+ pierwszy raz scena była na wodzie (czyli na promie Bielik) Na światełku było super. Fajerwerki były bardzo długo, a ludzi niesamowicie DUŻO. Nigdy wcześniej nie widziałam na imprezie takiej ilości ludzi w mieście ^_^ Było super, w końcu nie byłam sama, bo przyszła po mnie Dorota i Arek. Fajnie mieć takich znajomych, którzy o tobie pomyślą kiedy gdzieś idą :)
17.01 była próba generalna poloneza w Slavi. Pojechałam z Dorotą i Arkiem. Tak bardzo się bałam, że coś będzie nie tak i niepotrzebnie; bo było wspaniale no i krótko:)
A wczoraj czyli 19.01 miałam z chórem koncert w kościele Kozala. koncert się udał, ludziom się podobało :) była moja Rodzinka i był mój kolega ^_^ fajnie mieć kolegę który dotrzymuje słowa :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon