/>

czwartek, 7 listopada 2002

WRrrrrrrrrrrrrrrr jestem wsciekła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dziś na polskim oglądaliśmy studniowke z zeszłego roku
Zupełnie inaczej sobie ją wyobrażałam. Po pierwsze inny stroj dla dziewczyn (bo chłopaki to nie mają problemu – garnitur)dla dziewczyn długie lekko bufiaste suknie nie to co tu :(wszystko by podkreślić figurę:( Raczej nie pójde na tą studniówkę jak na razie niechce – a moze sie boje sama nie wiem czego może że bedą kamerować a potem tak jak i u mnie wklasie śmiać sie będą z tego jak ktoś tańczy:( nie chce tego!!!
Może zbyt dużo oczekuje od tej studniówki a jak nie wyjdzie tak jak ja bym chciała boje sie tego że kolejny raz się zawiode a mam tego już dosyć bo ciągle się na czymś albo ( co gorsze na kims) zawodze i to tak bardzo boli.
Od jakiegos czasu jestem zła nie to chyba mało powiedziane WŚCIEKŁA
 ale czemu nie wiem może dopiero po jakimś czasie dochodzą do mnie jakieś sprawy i nietyle że jestem wściekła na kogoś raczej na samą siebie chce mi sie KRZYCZEC ZE COS JEST NIE TAK!!!
tylko najgorsze jest to że ranie najbliższych tym zachowaniem PRZEPRASZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon