/>

wtorek, 10 września 2002

jakie grupy spoleczne mialy na Twoja osobowosc najwiekszy wplyw?

Najwiekszy wpływ na moja osobowosc wywarly grupy spoleczne takie jak RODZINA I KOSCIOL
Rodzina podstawa to dzieki rodzca zaczelam chodzic, mowic, poznawac swiat; to wlasnie ta grupa spoleczna pokazala i pokazuje mi jak mam sie zachowac w roznych sytuacjach jak reagowac na niektore zachowania innych ludzi to oni uksztaltowali czesciowo moja osobowosc; to Rodzina pokazuje, uczy, co jest dobre a co zle. Dzieki nim wiem co to jest milosc przyjazn
Kosciol(baptystow) dzieki tej spolecznosci ludzi przelamalam ie do wiary w Boga to wlasnie Oni pokazali mi ze mozna cieszyc sie zyciem, dzieki nim rowniez pozbylam sie kilku swoich kompleksow. pomogli zrozumiec ze w chwilach zlych gdy juz wydaje sie ze wszystko stracone jest jeszcze jedna osoba do ktorej mozna sie zwrocic o pomoc i Ona pomoze naprawde!!
pokazali ze mozna zyc bez uzywania wulgaryzmow, bawic nietylko na dyskotekach zazywajac roznego rodzaju uzywek. Rowniez pokazali tak jak i rodzina milosc, przyjazn polegajaca nie na zasadzie „cos za cos” lecz BEZINTERESOWNA
a jakie grupy spoleczne wywarly na Was najwiekszy wplyw ??

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon